Welkom tekst

ACCOUNT AANMAKEN

IS DAT BIJ JULLIE NODIG?

Wanneer u uw keuze heeft gemaakt en de producten in uw winkelmandje zitten, kunt u doorgaan met afrekenen. Bij Het Maatje kunt u zowel met als zonder een account afrekenen. Maakt u een account aan, dan onthoudt ons systeem uw bestelhistorie en een eventueel gemaakt verlanglijstje.














 

WELKE BETAALMOGELIJKHEDEN ZIJN ER?

Bij Het Maatje kunt u een keuze maken uit verschillende banken om mee te betalen: IDeal, Bancontact of KBC/CBC. Na het afrekenen ontvangt u van ons een orderbevestiging. Hierop zijn alle bestelde producten te vinden. Wanneer u erachter komt dat u een product bent vergeten, dan kunt u ons een email sturen. Vaak is het dan geen probleem om nog een extra product aan de bestelling toe te voegen. De factuur volgt meteen per email nadat de betaling bij ons binnen is gekomen.


 

BEZORGING MET POSTNL

Per email krijgt u van ons een tracking code. Hierop is te zien wanneer de bezorger aan de deur komt met uw pakket. Wanneer u op dat geplande moment niet thuis zult zijn, kunt u ervoor kiezen om het pakket op een andere dag of een andere plek te laten bezorgen (de PostNL app is hiervoor een vereiste). Het is ook mogelijk om tijdens het afrekenen voor een ander afleveradres te kiezen, dit kan bijvoorbeeld uw werk of familielid zijn. Wij raden aan om in ieder geval uw eigen naam wel in het afrekenveld te vermelden.

PostNL doet één afleverpoging aan de deur. Wanneer u op dat moment niet thuis bent, neemt de bezorger het pakket mee naar het dichtstbijzijnde PostNL punt. Hierover ontvangt u per email meer informatie. Let op: PostNL doet geen briefje meer in de brievenbus. U moet dus zelf, via de track-en-trace code of PostNL app, in de gaten houden of PostNL bij u aan de deur heeft gestaan!